neděle 8. května 2016

Kidnapping Casey - Laurann Dohner (Zorn Warriors 2)



Unesená Casey

Zornští válečníci 2

Překlad Rebisek
Korektura Míša

Vše po čem Casey toužila, bylo, aby se vyhnula zatčení, které na ni uvalil její neodbytný ex-přítel, kvůli nějakému vykonstruovanému obvinění.

Utéct tedy dvěma strážníkům do lesa, se jí zdál jako docela dobrý nápad, dokud ji nechytili. Ve chvíli, kdy čekala na to, až uslyší cvaknutí pout, pomyslela si, že už je konec, místo toho však uslyšela hlasitý řev.Obrovský, vysoký a svalnatý muž, ji přišel zachránit.

Tedy, spíše byla zachráněna Yettim, jenž byl tou nejvíce sexy věcí, kterou kdy viděla. Přitažlivost mezi nimi byla okamžitá a přetrvala i poté, co spolu strávili nějaký čas, tak si ho Casey chtěla přivést domů, aby u ní zůstal.

Tento plán měl však velmi mnoho háčků. On to totiž nebyl žádný legendární tvor, i když rozhodně nebyl člověk. Argernon byl Zornský válečník. Jednu věc však oba měli společnou, i on si ji chtěl přivézt domů, aby s ním zůstala, jeho unesená Casey.


26 komentářů:

  1. Vyzerá to zaujímavo tesim sa na ďalšiu knihu dakujem dakujem:)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, těším se na překlad

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji. Moc se těším na tvůj překlad. Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji za další připravovanou knihu, této skvělé autorky!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá autorka a já jsem zvědavá jak se jí bude dařit s touto serii. Díky moc za budoucí překlady.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to na zajímavý příběh. Díky. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Knihomolka.3658. května 2016 11:31

    Vypadá to napínavě - už se nemůžu dočkat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ďakujem. Je to moja obľúbená autorka. Veľmi sa teším na preklad aj korektúru.

    OdpovědětVymazat
  9. moc děkuji, už se těším :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jo,jo už se fakt těším na další super čtení Mirka

    OdpovědětVymazat
  11. Jůů už se těším :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Už se těším moc, moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  13. Dakujem. Tesim sa. GabiM

    OdpovědětVymazat
  14. Těším se na jakoukoliv knihu od tohoto autora, smekám před vámi a mooooc děkuju

    OdpovědětVymazat
  15. Už aby ten překlad byl tahle série mě moc zaujala :)

    OdpovědětVymazat
  16. :)) Pripájam sa,tiež sa velmi - velmi teším:).A ďakujem,za to,že ste dievčatá,keďže by som si ich inak nemohla prečítať.:))

    OdpovědětVymazat
  17. Velmi se těším, tahle autorka je úžasná, jen bych chtěla vědět zda budou i další díly série New species (Nový druh)

    OdpovědětVymazat
  18. Prosím kedy sa touto časťou začnete. Prvú som prečítala asi už 6krat. Sú super

    OdpovědětVymazat
  19. Už se na ní moc těším. Už z anotace vidím že je fakt skvělá.

    OdpovědětVymazat
  20. ahoj bude se tento dil prekladat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no popravde mam prelozenou 1/3 jenze potom mi zkolaboval manzel a s nim v nemocnici uz jsem se k tomu nedostala. Ted jsem s rodinou na dovolene a ikdyz jsem Anji slibila, ze se na to podivam, tak jsem se na to popravde vykaslala. Za coz se omlouvam jak Anji, tak i vam. Proste jsem nejak vypla a s rodinou jen odpocivame nebo delame blbosti. V unoru maji moje deti zkouskove odbobi, tak hned potom (snad uz vse bude v normalu) na to skocim a dodelam to. Ono nejde o nejde o to, ze by preklad trval dlouho, jen potrebuju aspon trochu casu, kdy po me nikdo (hlavne moje deti) nebude nic chtit. 😀

      Vymazat
  21. Knihy od téhle autorky zbožňuju a první díl této série se mi opravdu líbil. Jen z anotace už vím, že knihu si oblíbím. Přeji velkou chuť do překládání a už se nemůžu dočkat.

    OdpovědětVymazat